‘SponsorKliks’ en ‘Vomar Club is Koning ‘

Vanaf nu is het voor iedereen die Pop- en musicalkoor ‘Take it Easy’ een warm hart toedraagt, mogelijk om ons koor GRATIS te sponsoren.

Ga de volgende keer als je iets online wilt kopen eerst naar onze website.
Op de website staat een banner van Sponsorkliks. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Thuisbezorgd, Coolblue en Expedia.
Elke aankoop bij één van deze bedrijven levert ‘Take it Easy’ een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt. Het kost je dus niets extra en wij zijn er erg blij mee.:-)
Alvast hartelijk dank voor de moeite!

Vomar Club is Koning
Door je boodschappen te doen bij de Vomar kun je geheel kosteloos ‘Take it Easy’ sponsoren.
Meld je aan via onderstaande stappen en spaar mee!
Download de Vomar-app en maak hierin een digitale ‘Klant-is-Koning’ kaart aan. Wil je liever een fysieke kaart? Deze kun je gratis meenemen bij jouw Vomar en deze vervolgens activeren op www.vomar.nl/kik
Koppel vervolgens je kaart aan onze unieke clubcode: TAHE2021
Laat altijd je kaart of app scannen bij je boodschappen. Je spaart automatisch mee!
Vomar maakt ieder kwartaal 0.5% van het bedrag dat alle leden aan boodschappen besteden over naar ons koor. Mits het minimale bedrag in het betreffende kwartaal €20,- bedraagt. Bij het begin van ieder kwartaal staat de teller weer op nul.
Dus doe je zelf geen boodschappen bij de Vomar? Vraag aan anderen of zij ons gratis, via hun klantenkaart, willen sponsoren.
Alvast hartelijk dank voor de moeite!